در حال بارگذاری ...

بیش از ۱۶ هزار تماشاگر از نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر دیدن کردند

گزارش آماری تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در مهر و آبان ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر به‌ صحنه رفتند اعلام شد. طبق این اعلام بیش از ۱۶ هزار تماشاگر از نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر دیدن کردند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه‌ ‌ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «عروسی خون»، «چه»، «محاکات قبر» و «هملت» که مهر و آبان سال جاری در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

براساس این گزارش نمایش «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم مهر در سالن استاد سمندریان با ظرفیت 245 تماشاگر و قیمت بلیت 170 ،120 و 200 هزار تومان روی صحنه رفت؛ با 33 اجرا تا تاریخ دهم آبان و با میزبانی از 9407 تماشاگر، فروشی معادل یک میلیارد و 594 میلیون و 900 هزار تومان داشته است.

گفتنی است به دلیل استقبال تماشاگران اجراهای نمایش «تنهایی و ...»  تا تاریخ دوازدهم آذرماه تمدیدشده است.

همچنین‌ نمایش «عروسی خون» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی که از روز چهارم مهر در سالن استاد سمندریان با ظرفیت 150 تماشاگر و قیمت بلیت 150 هزار تومان روی صحنه رفت؛ با 31 اجرا تا تاریخ دهم آبان ماه با میزبانی از 2059 تماشاگر فروشی معادل 226 میلیون و 270 هزار تومان داشته است.

نمایش «چه» به کارگردانی مهران رنجبر که از روز نهم مهر در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت 100، 120 و 150 هزار تومان روی صحنه رفت؛ با 23 اجرا تا تاریخ پنجم آبان توانست با میزبانی از 2098 تماشاگر به فروش 233 میلیون و 581 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «محاکات قبر» به کارگردانی فرزاد امینی که از روز چهارم مهر در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت 130 هزار تومان روی صحنه رفت؛ با 10 اجرا تا تاریخ چهاردهم مهر توانست با میزبانی از 354 تماشاگر به فروش 37 میلیون و 10 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «هملت» دیگر نمایش اجراشده‌ در سالن ناظرزاده‌ کرمانی به کارگردانی الیکا عبدالرزاقی نیز که از روز بیست و یکم مهر با قیمت بلیت 150 هزار تومان روی صحنه رفت؛ با 17 اجرا تا تاریخ دهم آبان توانست با میزبانی از 2587 تماشاگر به فروش 342 میلیون و 720 هزار تومان دست پیدا کند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر
یادداشتی بر نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی

متنی تأثیرگذار و اجرایی درخور تفکر

عباس شاه‌محمدزاده: جان هاج، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس اسکاتلندی، اولین نمایشنامه خود را با عنوان «همکارها» از فیلمی اقتباس می‌کند که این فیلم هرگز ساخته نمی‌شود و اسمی از آن به ...

|

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش تازه در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه می‌آیند

چهار نمایش «توافق‌نامه» به کارگردانی کوروش سلیمانی، «خانم آقای جورج کلونی» به کارگردانی مونا صوفی، «بهار پراگ» به کارگردانی آرش سنجابی و «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی‌آذر و دی‌ سال جاری در تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه خواهند رفت. 

|

«همکارها» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود

«همکارها» در ایرانشهر روی صحنه می‌رود

نمایش «همکارها»، به نویسندگی جان هاج و ترجمه معین محب علیان، با کارگردانی پریسا محمدی، از 22 آذر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، روی صحنه خواهد رفت.

|

با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود
با حضور پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری

«محاکمه‌ یک جسد» نمایشنامه‌‌خوانی می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «محاکمه‌ یک جسد»» به کارگردانی ابوالفضل همراه شنبه ۲۷ آبان با بازی پیشکسوتان و جوانان عرصه بازیگری در سالن ناظرزاده‌ کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. 

|

نظرات کاربران